Blog

Szülinapi Mátra maraton

2013 szeptember 1. A szezon utolsó igazán nagy versenyének időpontja, és a születésnapom egyben. Érdekes volt látni, hogy mennyivel fontosabb a verseny, mint az ünneplés. Dehát ez vagyok én.

Ha Gerecse akkor perec

Mindenek előtt egy kis mentegetőzés mert már nagyon sok idő és annál is több esemény és izgalmas versenykilométer telt el az utolsó bejegyzés óta. Tudom nem lesz az igazi de azért majd igyekszem karcintani valamit a sok emlékezetes pillanatból. A múltból vissza a jelenbe vagyis a közelmúltba ,Tarjánba a Gerecse Maratonra.

Elfeledett sorok..

A Mátra Maraton előtt történt pár nappal: ha jól emlékszem már zártunk vagy zárás felé járt az idő mikor fő támogatónk és főnököm András egy ártatlan kis kérdése mint a villám söpört át a fejemen. „Te Soma jól érzem, hogy több versenyen voltál mint ahány blog van?!” Azt a leborult szivarvégit!!!!

Váratlan sikerek

Az idei szezon meglepetésekkel teli volt eddig, és úgy érzem, hogy a Mátra maraton se lesz szokványos verseny. Idén valamiért sikerült várakozásokon felül teljesíteni. Sokat gondolkodtam, hogy ez miért lehet, és végül arra lyukadtam ki, hogy valószínűleg többet edzek, csak egyszerűen nem tűnik fel, mert annyira élvezem.

Szilvásvárad: I love Nobby Nic & Shimano XT

Az év első nagyobbnak mondható versenyére Szombaton délután utaztunk le, kisebb kerülővel Miskolc felé figyelmetlenségemnek hála, de a bükki nemzeti parkon visszavezető út csodás volt és senki sem bánta a plusz kilométereket. Egy kis eső itt egy kis napsütés ott már sejteni lehetett, hogy nem egy átlagos vasárnapunk lesz.

A kezdetek: Buda és Vértes

Nincsen mese eljött a versenyszezon. Végre! Újra bringafelkészítés, rajt előtti kaja procedúra, izgulás, utazás és minden amit már olyan rég csináltam. Az első út nem vezetett túl messzire, mindössze 30 perc alatt autókáztunk el a hármasi repülőtérre. Gyors rajtszám átvétel, pár ismerős köszöntés, és már izgulhattam is de valamiért most sokkal visszafogottabban mint szoktam.

Duatlon Piliscsabán

IV. ÉLETFA – X2S TEREPFESZTIVÁL, Országos terepduatlon verseny Piliscsabán

Tizenhetedszer álltam rajthoz ebben az évben, de nem voltam nyugodt, sőt nagyon is aggódtam, mert tudtam, hogy mi vár rám.
Már a médiában leírtak is eltértek a szokásos MTB versenykiírásoktól, mint pl. a „nehéz, technikás, nagy figyelmet igénylő verseny”, vagy mint a „MTB használata kötelező!”.

Minden rosszban van valami jó…Bükk Maraton...

Tavaly ilyenkor 2 aranyéremmel tértem vissza, az egyiket a szombati futóversenyen a másikat a vasárnapi bringaversenyen szereztem. Most viszont kihagytam a futóversenyt és egy kis’ defekt miatt feladtam a vasárnapi bringaversenyt! Talán nem szégyen bevallanom (így egy év bringázás után), hogy ez volt életem első olyan defektje, amit egyedül kellett megjavítanom.

Azok a csodálatos képek

Gondoltam eljött az ideje, hogy egy külön kis bolg szóljon nem másról mint Kovács Csabáról aki csapatunk hű fotósa és régi barátom. Becenevén Csip számos eseményre jött el velünk és készített számos remek képet rólunk, rólatok, a versenyek hangulatáról a körülményekről. Soha egy rossz szót nem szólt ha fúj a szél ah szakad az eső ő csak szorgalmasan kattogtat.

4 = 6 ?!

Eljött a 24 órás verseny! Sokat készültünk rá, sokat pakoltunk az autóba, sokat utaztunk, sokat gondolkodtunk miként csináljuk mert még soha nem voltunk ilyenen. Kis csapatunkkal mindössze 4 fővel vágtunk neki a versenynek a 99%-ig 6 fős csapatok ellen. A brigáddal már péntek este leutaztunk de sajnos nem sikerült igazán jót pihenni a verseny előtt. Szombat reggel még egy kis szokásos bringaállítgatás, szerelgetés plussz a rajt előtt egy frissítő zuhany. 12 óra, rajt! Az első blokkot én kezdtem meg egy 1,5 órás menettel majd Roli következett szintén 1,5 órával utána Ice és Timi 1-1 órával. Így egy ilyen rész 5 óra volt. Úgy gondoltuk így fogunk haladni egészen a huszadik óráig. Viszonylag csendben teltek múltak az órák és szinte az esélytelenek nyugalmával sétáltam nézetgetni az eredménylistát. Hoppá, másodikak voltunk! Lassan kezdett sötétedni még minden simán ment mindenki jó tempót tudott menni de, hogy ne menjen minden teljesen simán éjszaka 3 körül elért minket egy vihar. A versenyt leállították és bő egy órás kényszerpihenőt kellett tartanunk. Bár nem igazán pihentünk, inkább rámoltunk mint az őrült, hogy ne vigye el mindenünket a szél és a kölcsön pavilonnak ne törjenek szét a lábai mint a sajátunknak. Kb. 15 percem maradat ténylegesen pihenni a 4 órára kitűzött újraindításig. Timi következett volna de féltünk, hogy nem fog jól rajtolni és nem is bír menni 1,5 órát ezért én mentem.